menu

Kampania „Żywioł pod kontrolą”

„Żywioł pod kontrolą” to kampania wizerunkowa rozpoczynająca konsekwentny re-branding Denckermann, w widowiskowym stylu oddająca charakter marki i siły natury okiełznane przez technologię. Celem nowej komunikacji było osiągnięcie pełnej spójności z wartościami i wizją marki oraz wykreowanie nowoczesnego wizerunki czołowego producenta i dystrybutora części samochodowych. Założeniem funkcjonalnym kreacji było utworzenie uniwersalnego i wyróżniającego formatu, o wysokim potencjale kreatywnym we wszystkich kanałach nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Realizacja kampanii w pierwszej fazie obejmowała pomysł kreatywny, stworzenie key visual, kreację animacji oraz działania outdoor i on-line. W kolejnej fazie działań przeprowadziliśmy odświeżenie identyfikacji wizualnej w obrębie logotypu, linii opakowań oraz materiałów marketingowych Denckermann. Realizacja obejmowała działania on-line i outdoor.

Kampania „Żywioł pod kontrolą” rozpoczęła nową jakość w komunikacji marki, prowadzącą do konsekwentnego i długofalowego wyróżnienia wizerunku naszego klienta na rynku producentów części samochodowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.