menu

Brand Hero - Frixion
Kampania reklamowa marki PILOT

Kampania back-to-school 2015 roku miała na celu podniesienie sprzedaży produktów Pilot i Pukka Pad w wyjątkowo intensywnym okresie powrotu dzieci i młodzieży do szkół. Adresatami kampanii były osoby w przedziale wiekowym 6-16 lat.

Odpowiadaliśmy za wszystkie elementy realizacji kampanii, od strategii i wybór mediów, przez kreację opartą o storytelling i stworzenie nowych postaci brand heroes promowanych Frixion i Pukka Pad, po egzekcuję w szerokiej przestrzeni online i nadzorowanie przebiegu finałowego konkursu z nagrodami dla aktywnych i zaangażownaych odbiorców.

Dzięki stosowaniu zintegrowanych działań marketingu 360 stopni, zwiększyliśmy aktywność użytkowników w social media, co za tym idzie, również dyskusji na temat konkursu i samej kampanii. Komunikując się z odbiorcami i informując ich o kolejnych turach konkursu na fanpage’u marki, zwiększaliśmy zasięg kampanii, zbudowaliśmy głębszą i silniejszą relację, niż w przypadku zwykłej kampanii skoncentrowanej na jednym kanale. Bieżące monitorowanie aktywności oraz odpowiednie narzędzia statystyczne pokazały, że aplikacja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród fanów marki na portalu społecznościowym Facebook, jednocześnie przyciągając olbrzymie grono nowych użytkowników.