Realizacja projektów na najwyższym poziomie to praca według przyjętej dla każdego z nich metodologii i chronologii zdarzeń. Brief, research, analiza, budowa strategii, harmonogram i przygotowanie konceptów to silna podstawa, będąca wstępem do szeroko zakrojonych działań komunikacji 360.
„Łyżeczka natury - Miody Manuka Health New Zealand” to kampania wizerunkowo - sprzedażowa oparta o działania online i offline. Kampania dzieli się na dwa konkursy, niezależnie prowadzone na dwóch platformach w kanałach social media (Facebook i Instagram) oraz stronie internetowej. Zadaniem naszego zespołu było stworzenie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, wdrożenie landing page konkursowego oraz obsługa kampanii.
Dla lidera branży real estate Ghelamco wykonaliśmy kompleksową realizację brand buildingową: naming, storytelling, identyfikację wizualną, key visual i serwisu www dla inwestycji położonej na Powiślu. Flisac, bo tak go nazwaliśmy, to umiejętne osadzenie projektu w tkance architektonicznej, społecznej, kulturowej i historycznej.
Powierzono nam odświeżenie identyfikacji wizualnej, strony www oraz naming dwóch przestrzeni klubu Opera. Za punkt wyjścia dla nowej opowieści o Opera Live & Opera Air uznaliśmy kulturę miejską tworzoną przez człowieka dla człowieka. Filozofia znaku była oparta na czterech kluczowych elementach: lokalizacji, przestrzeni, głębi i dźwięku.
Szalone przygody Pilota Freak Seana to kolejna kampania marki Pilot, która była realizowana przez nasz zespół. Obejmowała strategię komunikacji, koncept kreatywny, kreację i wdrożenie: platformy do zarządzania konkursem oraz landing page. Celem kampanii było zwiększenie zainteresowania produktami za pośrednictwem działań online.
Podejmując się tworzenia wizerunku marki mieliśmy na uwadze obecność komunikatów w tych kanałach, które pozwolą realizować cele wizerunkowe i sprzedażowe. Zadaniem naszego zespołu było stworzenie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, kreacji oraz wdrożenie landing page konkursowego i funkcjonalnego sklepu internetowego marki.
Jako zespół ekspertów w zakresie komunikacji i wizerunku dostarczamy APP-Projekt S.A. wsparcia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Działania te przekładają się na rosnącą pozycję i rozpoznawalność Klienta w branży wysoce zaawansowanych inwestycji budowalnych w Polsce i Europie.